آشنایی با تفریحات سرگرم کننده جزیزه کیش

به گزارش پی سی باران، تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش را بیشتر بشناسید

در این مقاله از وب سایت خبرنگاران درباره تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش و رزرو آنلاین هتل در کیش سحن خواهیم گفت.

آشنایی با تفریحات سرگرم کننده جزیزه کیش

مختصری درباره این جزیزه کیش بدانید

جزیزه کیش یکی از مقاصد اصلی گردشگری ایران است که در جنوب ایران و در استان هرمزگان قرار گرفته است. و یکی از جزایر خلیج فارس است که دارای آب و هوای گرم و مرطوب است کیش دارای زیبایی های طبیعی و جاذبه های گردشگری تاریخی است.

شکل این جزیره مانند بیضی است که در قدیم به نام قیس شناخته می شد.این جزیره دارای طبیعت زیبا، ساحل های مرجانی، آبی زلال و شفاف و دارای امکانات سرگرمیی و رفاهی برای گردشگران است که در تابستان خیلی از مردم برای سرگرمی به این جزیره سفر می نمایند.

شاید که سواحل زیبای این جزیره از معروفیت بسیاری برخوردار باشند؛ اما دیدنی های کیش به همین ها ختم نمی گردد. مراکز خرید، دیدنی های تاریخی، سرگرمیات آبی و …. همه و همه برای تان خاطرات خوشی می سازند و لحظاتی شیرین را به شما هدیه می دهند.

مقالات بیشتر درباره جزیره کیش :

  • جاهای دیدنی کیش

نکاتی که باید مد نظر خود قرار دهید

افراد و شرکت های متفاوتی در کیش خدمات مربوط به سرگرمیات را ارایه می دهند. هزینه هایی که در این مطلب آورده ایم کاملا تقریبی هستند و ممکن است کیفیت و قیمت آنها در بخش های مختلف با هم متفاوت باشد.

در ایام اوج سفر ممکن است این قیمت ها افزایش چشمگیری داشته باشند و در ایام کم شدن سفرها به کیش کاهش پیدا نمایند.

برای کاهش هزینه ها می توانید از بن های تخفیف هتل ها و آژانس های خدمات مسافرتی بهره ببرید و حتا تا 70 درصد تخفیف بگیرید.

برای تهیه بلیت این سرگرمیات می توانید مستقیما به مراکز آنها در جزیره مراجعه و یا به وسیله هتل ها و آژانس های مسافرتی یا نمایندگی های فروش اقدام کنید.

شرایط آب و هوایی تاثیر مسقیمی بر ارایه یا عدم ارایه خدمات سرگرمیی دارد و ارایه دهندگان می توانند جهت حفظ امنیت مسافران از ارایه خدمات امتناع نمایند.

1- سرگرمیات آبی کیش

اولین چیزی که در سفر به کیش به فکر افراد خطور می نماید، رفتن به کنار سواحل و استفاده از گزینه های متنوع سرگرمیات آبی است. از جمله این سرگرمیات می توان به چتر پاراسل، غواصی، اسکی روی آب و …. اشاره نمود که در مطلبی جداگانه به طور مفصل به آن پرداخته ایم. برای اطلاع از شرایط و هزینه های سرگرمیات آبی کیش، خواندن مطلب زیر را از دست ندهید:

2- دوچرخه سواری در جزیره کیش

یکی از طولانی ترین و زیباترین جهتهای دوچرخه سواری کشور را می توانید در جزیره کیش بیابید. این جهت 51 کیلومتری کاملا از جهتهای اتومبیل رو جداست و بخش اصلی آن از حاشیه نوار ساحلی می گذرد. اگر از علاقه مندان دوچرخه سواری هستید حتما به سراغ ایستگاه های ویژه کرایه دوچرخه بروید که در بخش های مختلف جزیره مانند اسکله سرگرمیی و جنب بازار مرجان وجود دارند و خدمات مناسبی را به شما ارایه می دهند.

هزینه: 8000 تومان

مدت زمان: یک ساعت

3- اسکوتر برقی

اسکوترهای برقی دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی هستند که نیروی محرکه شان از باتری تامین می گردد. این وسیله فقط گاز و ترمز دارد و در جهت دوچرخه سواری می توانید از آنها بهره ببرید. ایستگاه های ویژه اجاره اسکوتر برقی در مراکز سرگرمیی جزیره کیش از جمله اسکله سرگرمیی و پارک ساحلی مرجان وجود دارند و می توانید از خدمات آنها بهره ببرید.

هزینه: اسکوتر تک نفره 25000 تومان و اسکوتر دو نفره 40000 تومان

مدت زمان: یک ساعت

شرایط استفاده و اجاره اسکوتر برقی

داشتن حداقل 15 سال تمام برای تکمیل فرم قرارداد اجاره

به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و پرداخت 50 هزار تومان ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه

استفاده از وسایل ایمنی (کلاه ایمنی)

دستگاه اسکوتر فقط جهت تردد در جاده مخصوص دوچرخه است و رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو و بعلاوه جاده های خاکی جریمه فرد خاطی را در پی خواهد داشت.

- ایستگاه اجاره هیچگونه مسوولیتی در قبال مجروح شدن و آسیب دیدگی افراد در جریان اجاره دستگاه ندارد. اجاره نماینده با امضای قرارداد کلیه مسوولیت پیشامدهایی که سهوا و یا عمدا در جریان اجاره به وسیله او به وجود می آید را می پذیرد.

قوانین اسکوتر سواری

با سرعت زیاد نرانید.

حتما از سمت راست حرکت کنید.

مراقب بچه ها و سالمندان باشید.

زمان را در نظر داشته باشید تا به موقع و قبل از اتمام شارژ باتری به ایستگاه برگردید.

4- باگی در کیش

باگی یک وسیله چهارچرخ برای سافاری است که می توانید گشتی هیجان انگیز را با آن تجربه کنید. پیست خاکی باگی کیش 400 متر طول دارد و با باگی های دو نفره، میزبان شما خواهد بود.

بعلاوه تورهای ورزشی سرگرمیی باگی نیز در این جزیره برگزار می گردد که راهنمای حرفه ای با موتور چهار چرخ ATV در جلو حرکت می نماید و باگی سواران را با خود به سوی جاذبه هایی همانند درخت سبز، کلبه هور و کشتی یونانی می برد.

هزینه: 100000 تومان برای ماشین دو نفره

مدت زمان: 10 دقیقه

5- شتر سواری

شترسواری کاری است که در بسیاری از نقاط ایران می توانید آن را تجربه کنید؛ اما در کیش این سرگرمی حال و هوای دیگری دارد. امکان این کار معمولا در پارک سافاری وجود دارد؛ اما بسته به زمان سفر ممکن است شتربانانی محلی را در قسمت های مختلف ساحل همانند کشتی یونانی نیز ببینید.

هزینه: 15000 تومان

مدت زمان: 15 دقیقه

10- بانجی شوتینگ جزیره کیش

بانجی اسلینگ شات فعالیتی از خانواده بانجی جامپینگ است که به آن بانجی شوتینگ نیز می گویند. این نوع بانجی از دو ستون فلزی به ارتفاع 15 متر تشکیل شده است که به فاصله 20 متر از یکدیگر قرار گرفته اند. به هر ستون یک کش وصل است که افراد از دو طرف به آنها متصل می شوند. این طناب ها را به وسیله موتورهای مخصوص می کشند و رها می نمایند و به عبارتی فرد شلیک می گردد.

هزینه: 54000 تومان

مدت زمان: 5 دقیقه

شرایط استفاده: حداکثر وزن 100 کیلوگرم

11- پینت بال

لذت تجربه یک جنگ تمام عیار با گلوله های رنگی چیزی نیست که بتوانید به این راحتی ها از خیر آن بگذرید و تجربه اش نکنید. پینت بال فرصت جنگی سراسر خنده و شادی را به شما می دهد و لحظاتی به یادماندنی را برای تان رقم می زند.

هزینه: 45000 تومان به همراه 50 گلوله رایگان

مدت زمان: 1 ساعت

12- تونل وحشت

اگر در پی آیتم های ترسناک هستید به سراغ هرم مومیایی، تونل وحشت و … بروید؛ تونلی تنگ و تاریک با پیچ و خم های زیاد که می توانید در آن آدرنالین خون تان را بالا ببرید و ترس و وحشت را لمس کنید. این سرگرمی در قسمت های مختلفی از جزیره وجود دارد از جمله، پارک سافاری، هتل شایان، هتل ارم و …

هزینه: از 15000تومان

مدت زمان: از 5 دقیقه

منبع: تاپ تراول
انتشار: 25 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1402 گردآورنده: pcbaran.ir شناسه مطلب: 2096

به "آشنایی با تفریحات سرگرم کننده جزیزه کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تفریحات سرگرم کننده جزیزه کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید