تصاویر خیره کننده از ایسلند؛ سرزمین شگفتی

به گزارش پی سی باران، ایسلند یکی از زیباترین کشورهای اروپا است که قدم گذاشتن در آن، شما را به دنیایی از عجایب طبیعی و زیبایی های شگفت انگیز آشنا می نماید. با خبرنگاران همراه باشید تا با تماشا تصاویری فوق العاده که هر بیننده ای را به خود خیره می نماید به اوج زیبایی این سرزمین پی ببرید.

تصاویر خیره کننده از ایسلند؛ سرزمین شگفتی

ایسلند جزیره ای در اقیانوس اطلس و شمالی ترین کشور اروپا است و مرکز آن شهر زیبای ریکیاویک (Reykjavík) است. سواحل تماشای، آبشارهای باشکوه، دشت های پر گل و سرسبز همه در کنار یکدیگر باعث شده اند تا این کشور به سرزمینی زیبا و رویایی تبدیل گردد و بسیاری از سرزمین های دور و نزدیک برای تماشا این همه عجایب طبیعی و خیره نماینده به آنجا سفر نمایند. ایسلند که میراث به جامانده از دوران وایکینگ ها است که ما آن ها را بیشتر در داستان ها میشناسیم امروزه به علت موقعیت جغرافیایی خود و آب و هوای دلپذیری که دارد از مقاصد مهم گردشگری است. در این مقاله قصد داریم تا با تماشا تصاویر خیره نماینده، سفری به تماشای های این کشور داشته باشیم؛ همراه ما باشید.

دریاچه یخچالی Jökulsárlón

این دریاچه یخچالی در شمال شرقی ایسلند است و با تورهای قایقی که برای گردش در آن وجود دارد می توان به اوج ماجراجویی رسید.

غارهای کریستالی اسکافتافل

یکی از جاذبه های گردشگری در پارک ملی اسکافتافل (Skaftafell) غارهای کریستالی است که از برخورد یخچال های طبیعی با خط ساحلی بوجود آمده است. قرار گرفتن در این غارها با بلورهای یخی و شنیدن صداهایی که از حرکت یخ ها شنیده می گردد وصف نشدنی است.

چشمه های آب گرم ایسلند

چشمه های آب گرم مکان های مناسبی برای سیقل دادن روح و تازه شدن جسم هستند. یکی از چشمه های آب گرم معروف در ایسلند چشمه بلو لاگن (Blue Lagoon) است که از جاذبه های گردشگری فرح بخش در این سرزمین است. با رفتن به این چشمه ها بعلاوه می توانید از ماسک های طبیعی که با جلبک های روییده شده در آن منطقه درست شده است حس طراوت و شادابی را به پوست های خود بازگردانید.

آبشار Seljalandsfoss

این آبشار یکی از تماشای ترین و معروف ترین آبشارهای ایسلند است و بعلاوه به علت زیبایی فوق العاده ای که دارد یکی از پرطرفدارترین مکان ها برای گردشگران و عکاسان است. به راحتی می توانید به پشت جریان آب بروید و به اوج هیجان و لذت از این آبشار برسید. برای بازدید از این آبشار لباس مناسب و بارانی فراموش نگردد.

آبشار Kirkjufellsfoss

این آبشار کوچک در شمال شبه جزیره Snæfellsnes قرار گرفته است. غروب آفتاب و درخشش نور خورشید در کنار این آبشار بسیار چشم نواز است.

تماشا حیات وحش

اسب های ایسلندی

اسب های ایسلندی، اسب های کوچکی هستند که برای ورود و خروج آن ها از کشور قوانین خاصی وجود دارد.

روباه قطبی

روباه قطبی به خوبی برای زندگی در هوای سرد سازگار است و خز آن ضخیم ترین خز است.

تماشای شنای نهنگ های گوژپشت

نهنگ گوژپشت یا نهنگ کوهان دار که بیشترین سازگاری را برای حرکت در آب دارد یکی از گونه های حیات وحش در ایسلند است که تماشا آن ها بسیار هیجان انگیز است. تورهای بسیاری برای تماشا این نهنگ ها وجود دارد که لحظه لحظه آن پر از خاطره و فراموش نشدنی است.

موج سواری

الگوهای آب و هوایی متنوعی در ایسلند جریان دارد. سوزش و حرکت طوفان ممکن است به سرعت ایجاد گردد و یا گاهی یک روز می تواند با بارش برف و باران همراه باشد. بسیاری از ماجراجویان و علاقه مندان به ماجراجویی برای موج سواری به این منطقه می آیند و تجربه بی نظیری را تجربه می نمایند.

نظاره شفق قطبی

یکی از پدیده های رویایی و سحرانگیز کره زمین شفق قطبی است که با نورهای رنگین در آسمان شب دیده می شوند. این زیبایی در آسمان ایسلند بسیار بیشتر رویت می گردد و تماشا پایکوبی نورهای رنگارنگ بی نظیر است.

منبع: کجارو / matadornetwork.com
انتشار: 25 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1402 گردآورنده: pcbaran.ir شناسه مطلب: 1972

به "تصاویر خیره کننده از ایسلند؛ سرزمین شگفتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر خیره کننده از ایسلند؛ سرزمین شگفتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید