معرفی هتل 5 ستاره پارادایس آیلند ریزورت در مالدیو

به گزارش پی سی باران، هتل پارادایس آیلند ریزورت مالدیو | Paradise Island Resort & Spa

کشور مالدیو که از چندین و چند جزیره ساخته شده، پر از هتل های درجه یک و فوق العاده با کیفیت می باشد. هتل پارادایس آیلند ریزورت مالدیو هم یکی از همان هایی است که اقامت در آن پر از لحظات خوش خواهد بود. خبرنگاران در ادامه برایتان همه ویژگی های هتل پارادایس آیلند ریزورت مالدیو Paradise Island Resort & Spa را مانند خدمات رفاهی، تفریحی و … برایتان آورده است. همراه ما باشید.

معرفی هتل 5 ستاره پارادایس آیلند ریزورت در مالدیو

خدمات رفاهی هتل پارادایس آیلند ریزورت مالدیو

ساخت این هتل به سال 1994 بر می گردد. در اینجا نگران هیچ موردی نباشید! پذیرش، 24 ساعته در خدمت مهمانان است و بخش راهنمای گردشگری و تور نیز اطلاعات خوبی به شما ارائه می نمایند. در این بخش بعلاوه انبار چمدان وجود دارد و می توانید پولتان را هم تبدیل کنید. اگر در طول سفرتان به آرایشگاه احتیاج پیدا کردید، می توانید از سالن آرایشی مردانه و زنانه هتل بهره ببرید. فروشگاه های مختلفی در هتل موجود می باشند که خرید در آن ها دلچسب است. از جمله آن ها می توان به فروشگاه سوغاتی اشاره نمود.

هتل پارادایس آیلند امکانی فراهم نموده که مهمانان بتوانند از ترانسفر فرودگاهی و حمل و نقل شهری با پرداخت هزینه جداگانه ای بهره ببرند. خدمات VIP نیز در هتل وجود دارد. مهمانان کم توان و ناتوان می توانند از امکاناتی که برای آن ها تدارک دیده شده استفاده نمایند. در اتاق های هتل سیگار کشیدن ممنوع می باشد. اما بخش های جدایی به این منظور ساخته شده که همه مهمانان بتوانند راحت باشند.

اگر برای ماه عسلتان به مالدیو سفر نموده اید، این هتل برای شما سوییت های خاصی را در نظر می گیرد. در طول اقامت تان خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی هتل می تواند موثر باشد. بعلاوه دستگاه فکس و کپی و مراکز برگذاری کنفرانس و اتاق های جلسه نیز برای آن هایی که سفرشان کاری است، مناسب است. کارکنان هتل به زبان های چینی، انگلیسی، عربی، روسی و فرانسوی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 13:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل پارادایس آیلند ریزورت مالدیو

هتلی که انتخاب نموده اید پر از تفریحات متفاوت برای شماست. اول از همه باید در خصوص استخر بگوییم که علاوه بر یک استخر عمومی، بعضی از ویلاها و سوییت ها، استخر خصوصی دارند. بچه ها نیز می توانند از استخر مخصوص خودشان و زمین های بازی استفاده نمایند. کلاس های یوگا در اینجا برگذار می گردد و همه نوع خدمات آرایشی و بهداشتی در اینجا وجود دارد. در ساحل می توانید از چترهای آفتابی و تخت ها و جایگاه ها بهره ببرید. امکان باربکیو و کباب کردن در اینجا با پرداخت مبلغ مجزایی فراهم شده است.

مرکز تناسب اندام هم در هتل دیده می گردد که استفاده از آن هزینه جداگانه ای دارد. میز پینگ پونگ و زمین بازی بچه ها هم از دیگر مواردی است که رایگان می باشند. هتل پارادایس آیلند ریزورت مالدیو برای مهمانان ورزش های آبی و تفریحات دیگری هم دارد که البته رایگان نیستند. جکوزی و سونا می توانند آرامش را برای شما چند برابر نمایند. اگر هم که ترجیح می دهید آدرنالین خون تان بالا رود، ورزش های متفاوتی منتظر شماست.

اگر اهل ورزش تنیس هستید، زمین تنیس در هتل وجود دارد و یا اگر اسب سواری را دوست دارید، این ورزش نیز برای شما امکان پذیر است. غواصی و اسنورکلینگ در دریا شما را با موجودات دریایی فوق العاده ای آشنا می نمایند و لحظات بی نظیری را برای شما رقم خواهند زد. دیگر ورزش ها و تفریحاتی در هتل پارادایس آیلند ریزورت مالدیو برای مهمانان فراهم شده است عبارتند از:

  • بدمینتون
  • تفریح شبانه
  • قایقرانی
  • اجاره دوچرخه
  • ماهیگیری

رستوران های هتل

  • رستوران باگیچا (Bageecha): این رستوران در کنار استخر است و غذاهای بین المللی را برای صبحانه، ناهار و شام سرو می نماید.
  • رستوران ال ترامانتو (Ristorante al Tramanto): چشم انداز دریا از این رستوران که غذاهای ایتالیایی سرو می نماید، بسیار زیباست. برای میان وعده، ناهار و شام می توانید با رزرو قبلی به اینجا بیاید.
  • رستوران فوکویا تپانیاکی (Fukuya Teppanyaki): این رستوران استخر را در کنار خود دارد و غذاهای ژاپنی را برای ناهار و شام سرو می نماید. برای رفتن به این رستوران به رزرو قبلی احتیاج دارید.
  • رستوران فاروماتی (Farumathi): اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید به این رستوران با رزرو قبلی در کنار ساحل بروید.
  • رستوران لاگون (Lagoon): این رستوران هم در کنار ساحل قرار گرفته و برای تمام وعده های غذایی آماده است. نوع منوی این رستوران غذاهای بین المللی است.

امکانات اتاق های هتل

اتاق ها، ویلاها و سوییت های هتل امکانات کامل چند روز پر آرامش در مالدیو را دارند. تراس یا بالکن اتاق ها دارای میز و جایگاه است که می توانید با دستگاه قهوه یا چای ساز موجود در اتاق، برای خود یک نوشیدنی دم کنید و در آنجا میل بفرمایید. یخچال در اتاق ها وجود دارد. بطری های آب رایگان هستند و دیگر خوراکی های داخل یخچال برای شما هزینه جداگانه ای خواهند داشت.

اینترنت رایگان در تمام اتاق ها موجود است و نظافت روزانه در اتاق ها انجام می گیرد. گاوصندوق، پنکه سقفی، تهویه هوا و تلویزیون با شبکه های جهانی از دیگر مواردی است که می توان به آن اشاره نمود. سشوار، حوله، شامپو، صابون و همه وسایل بهداشتی دیگر در اتاق ها موجود می باشند. سرویس حمام دارای وان و دوش مجزا است. دکوراسیون اتاق ها همه مختص به خودشان هستند.

انواع اتاق های هتل

  • سوپریر بیچ بانگلاو: این اتاق ها حدودا 445 متر هستند. یک تخت دونفره و یا دو تخت تک نفره در آن ها وجود دارد.
  • واتر ویلا: این نوع اتاق ها 80 متر هستند که یک تخت دونفره در آن ها موجود می باشد.
  • هاون ویلا: این ویلاها 80 متر هستند، تخت دونفره و جکوزی دارند. تا 4 مهمان می توانند در آن اقامت داشته باشند.
  • هاون سوییت: سوییت های هاون 237 متری هستند، یک تخت دونفره دارند و استخر اختصاصی هم در آن ها موجود است.
  • اوشن سوییت: این سوییت ها 382 متر مساحت دارند که تا 6 نفر را در خود جای می دهند. 3 تخت دونفره و یا تخت های تک نفره بسته به درخواست شما در این اتاق قرار می گیرند.

موقعیت هتل پارادایس آیلند ریزورت مالدیو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

مالدیو، شهر ماله 08420، لانکانفینولو

Lankanfinolhu, 08420 Male City, Maldives

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1402 گردآورنده: pcbaran.ir شناسه مطلب: 1969

به "معرفی هتل 5 ستاره پارادایس آیلند ریزورت در مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره پارادایس آیلند ریزورت در مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید