ارزان ترین مقصد اروپا کجاست ؟

به گزارش پی سی باران، خبرنگاران: بریتانیایی ها سرزمین اصلی اسپانیا را دوست دارند - اما تقریباً همه آنها به جزایر قناری تحت کنترل اسپانیا علاقه دارند.91 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند این بهشت زیبا ارزان ترین مقصد است .

ارزان ترین مقصد اروپا کجاست ؟

به گزارش گروه ترجمه خبرنگاران و به نقل از یورو نیوز ،دنیاگردان بریتانیایی مقاصد تعطیلات را از نظرارزان بودن رتبه بندی نموده اند. با توجه به بحران هزینه های زندگی که همه ما را تحت تاثیر قرار می دهد، بسیاری از مسافران در پی مقصدی هستند که پولشان دیرتر ته بکشد.

محققان بازار سفر از 2000 دنیاگرد در خصوص 26 مقصد خارجی که قبلاً بازدید نموده بودند نظرسنجی کردند و از آنها خواستند که نقاط مهم تعطیلات را از نظر ارزان بودن ارزیابی نمایند.علاوه بر ثبت تصورات دنیاگردان از هزینه های خارج از کشور، این تحقیق آنالیز کرد که پول آنها تا چه مقدار در ده ها مقصد مختلف سفر ارزش دارد.به گفته مسافران بریتانیایی، اسپانیا برترین مقصد سفر در دنیا است.

بریتانیایی ها سرزمین اصلی اسپانیا را دوست دارند - اما تقریباً همه آنها به جزایر قناری تحت کنترل اسپانیا علاقه دارند.91 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند این بهشت زیبا ارزان ترین مقصد است .

یونان با امتیاز 89 درصد از میان 26 کشور سوم شد و پس از آن پرتغال (88 درصد)، ترکیه (88 درصد) و مکزیک (85 درصد) قرار دارند.تایلند، مالت و قبرس نیز در بین ده کشور برتر نهاده شدند.

همه جا آنقدر محبوب نبودند، زیرا بسیاری از مقاصد نتوانستند رتبه تایید 50 درصد از شرکت نمایندگان نظرسنجی راکسب نمایند.درست در آن سوی مرز اسپانیا، فرانسه امتیاز ضعیفی کسب کرد و از بین 26 مقصد در رتبه 22 نهاده شد. ایتالیا کمی بهتر عمل کرد و در رده هفدهم نهاده شد.

دبی مجلل با 44 درصد نزدیک به انتهای جدول واقع شده است و اسکاندیناوی گران قیمت (42 درصد) در رتبه آخر واقع شده است.نظرسنجی بعلاوه 36 مقصد را از نظر هزینه غذا، نوشیدنی و اقلام ضروری رتبه بندی کرد.

محققان هشت مورد را انتخاب کردند که نماینده خریدهایی بود که دنیاگردان احتمالاً انجام خواهند داد.این محموله شامل یک وعده عصرانه سه وعده برای دو نفر همراه با انواع نوشیدنی گرم و سرد از جمله یک قوطی کوکاکولا، یک بطری بزرگ آب ساکن، یک فنجان قهوه و اقلامی مثل کرم ضد آفتاب و دافع حشرات بود.

علیرغم محبوبیت اسپانیا از لحاظ مخارج در میان دنیاگردان، هزینه ها به سرعت بالا می رود. در کوستا دل سول، همان هشت مورد 71 یورو قیمت خواهند داشت. در لانزاروته جزایر قناری، قیمت آنها 84 یورو خواهد بود.با این وجود همه اینها در مقایسه با ریکیاویک گران قیمت در ایسلند ارزان تلقی می گردد ، جایی که فقط برای حمل و نقل 186 یورویی باید بپردازید.

چرا این تحقیق مهم است؟

محققان از مسافران تعطیلات خواستند قبل از عزیمت به خارج از کشور تحقیقات خود را انجام دهند.نیک بودن، رئیس اداره Post Office Travel Money می گوید: دانستن هزینه ها برای دنیاگردان اهمیت بسیاری دارد زیرا بسیاری از مردم در دو سال گذشته به خارج از کشور سفر ننموده اند.

آنها باید بدانند که قیمت ها در بعضی مقاصد به شدت افزایش یافته و در بعضی دیگر به اندازه قابل توجهی کاهش یافته است.توصیه می کنیم قبل از رزرو سفر، لیست کوتاهی از مقصد تهیه کنید و هزینه ها را با هم مقایسه کنید.قیمت ها در مارماریس در مقایسه با همین زمان در سال گذشته بیش از یک سوم کاهش یافته است که به علت سقوط لیر ترکیه است. قیمت ها نیز در یونان 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

در مقایسه با قیمت های قبل از COVID9، هزینه ها حتی به طرز چشمگیری تغییر نموده است.محققان در مقایسه با مارس 2020 که اولین قرنطینه اعلام شد و سفر به بیشتر کشورها ممنوع شد، تحقیقات نشان داد که قیمت ها اکنون در دو سوم مقاصد پایین تر است - با بیشترین کاهش بیش از 50 درصدی در کاستاریکا.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1402 گردآورنده: pcbaran.ir شناسه مطلب: 2078

به "ارزان ترین مقصد اروپا کجاست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین مقصد اروپا کجاست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید