خود را از دیگر شرکت های تبلیغاتی متمایز کنید!

به گزارش پی سی باران، شرکت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقاء دهید

برای رقابت در این عرصه و جذب مشتریان تازه شاید احتیاج باشد استراتژی های خود را تغییر دهید. اگر شما هم تازه به بازار وارد شده اید و نمی دانید از چه برندی بهره ببرید یا راه و روش های دیده شدن در این بازار رقابتی را نمی دانید، با خبرنگاران همراه باشید تا این استراتژی ها را به برترین نحو دنبال کنید.

خود را از دیگر شرکت های تبلیغاتی متمایز کنید!

بازاریابی محتوا الویت دارد

راهی که ما می توانیم پیشنهاد کنیم برای محبوبیت بیشتر، این است که با دور زدن عناوینی که این شرکت ها بطور معمول استفاده می نمایند، بتوانیم فزونین و مناسب ترین محتوا را برای جذب مشتریان خاص، پیاده سازی کنیم.

باید اول بازار خود را بشناسید و مخاطبانی را که می توانند مشتری شما شوند، تشخیص دهید. به رقبای خود نگاه کنید و از شکست ها و پیروزیت های آن ها درس بگیرید. فکر کنید چه چیزی می توانید به مشتریانتان نشان دهید که جای دیگری نمی توانند پیدا نمایند.

یکی از فزونین روش های پیروزیت در بازاریابی محتوا برای شرکت های تازه تأسیس، استفاده از نیچ مارکتینگ یا بازاریابی منحصربه فرد است. در این روش شما با تکنیک های بازاریابی هوشمند و شناسایی نیازها و خواست های مشتریان، به طور هدفمند خدماتی فراوری می کنید که قبلاً کسی به آن ها نپرداخته است.

سعی کنید خودتان را به صنعتی خاص تبدیل کنید که شما را در بازار متفاوت می نماید. می توانید سمت وسو و محتوایی انتخاب کنید که دیگران در آن شکست خورده اند. اگر این روش پیروزیت آمیز نبود و متوجه شدید شما هم ناچارید همان محتوایی را فراوری کنید که سایر رقبا از آن استفاده می نمایند، سعی کنید بر یکی دو ناحیه که می توانید برتر از دیگران باشید متمرکز شوید. این استراتژی باید در محتوایی که در دست انتشار دارید منعکس گردد.

به انتشار مقالات و فیلم هایی که شرکت های دیگر هم به آن دسترسی دارند، اکتفا نکنید. از محتوایی خاص بهره ببرید که مخصوص باشد و شما را از رقیبانتان متمایز کند. هنگامی که پیروز شدید عناوینی بیابید که روی آن ها کار کنید، ادامه این مقاله به شما یاری می نماید که روی این عناوین چطور سرمایه گذاری کنید تا شما را به پیروزیت برساند.

از محتوای تعاملی بهره ببرید

محتوای تعاملی روندی است که بسیار پیروز تر از محتوای استاتیک عمل می نماید. محتوای تعاملی شامل تست ها و آزمون ها، نظرسنجی ها، محاسبات، بازدیدها، اینفوگرافیک تعاملی و هر چیزی است که مخاطبان را به فعالیت متقابل وادارد؛ یعنی او را درگیر یادگیری یا اظهارنظر در خصوص پست های تصویری، ویدیویی و متنی شما کند. یکی از دلایل محبوبیت ویدیوهای لایو (پخش زنده)، این است که مخاطب هم زمان با تماشا برنامه فرصت دارد سؤالات خود را مطرح و بلافاصله پاسخ مناسب را دریافت کند.

دلیل اینکه مردم پیتزای آنلاین سفارش می دهند و همراه آن فرم نظرسنجی را پر می نمایند نیز همین است. مردم عاشق شرکت کردن در برنامه ها هستند و بدشان نمی آید وقتی در پرسش و پاسخ حضور می یابندT کمی هم سرگرمی نمایند. بسیاری از مواقع برایشان زیاد مهم نیست حرفی که می زنند عینیت داشته باشد یا نه. منظور این نیست که شما هم به طور متقابل خدمات غیر واقعی و بدلی به آن ها ارائه کنید! قطعاً شما می خواهید محتوای تعامل با اعتبار و ارزشمند عرضه کنید. فقط سعی کنید مردم را در اطلاعات و فعالیت های خود سهیم کنید.

خودتان قیمت گذاری کنید

اگر همه راه های قبلی را امتحان کردید و هیچ کدام پیروزیت آمیز نبود، می توانید از قیمت گذاری به عنوان وجه تمایز و فزونی خود نسبت به رقیبان بهره ببرید. حالا باید آنالیز کنید که رقیبانتان چه خدماتی و به چه قیمتی ارائه می دهند. قیمت پیشنهادی شما نباید لزوماً خیلی پایین تر باشد، مهم این است که متفاوت باشید. مثلاً می توانید مجموعه ای از چندین کالای خدماتی که افراد معمولاً آن ها را باهم استفاده می نمایند، در یک بسته خدماتی جمع آوری و با اندکی نرخ تخفیف عرضه کنید.

می توانید اعلام کنید در صورت عدم رضایت مشتریان وجه آن ها را بازمی گردانید؛ یا اینکه قیمت ها را به طور شفاف در وب سایت خود و رسانه های اجتماعی اعلام کنید. هر روشی که متفاوت با روال های رایج بازار رقابتی باشد، در دیده شدن شما مؤثر است.

منبع: الی گشت
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: pcbaran.ir شناسه مطلب: 1246

به "خود را از دیگر شرکت های تبلیغاتی متمایز کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خود را از دیگر شرکت های تبلیغاتی متمایز کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید